torsdag 15 januari 2009

FML någon?

Då är snart hela terminen klar bara ett seminarie imorrn som kommer handla lite om teven i sin begynelse. Vi har intervjuat några från den äldre generationen och nu återstår bara att jag ska leta fram lite fakta.

Åker imorrn till Stockholm med min flickvän S. Lite roligt att jag idag fick reda på att min far också ska till Stockholm då det vankas konferens. Så se upp Stockholm Sers Is Commming To Town!
**********
Har inte kommit på något speciellt om att blogga idag så därför tänkte jag ägna lite tid åt att övertala er att börja lira Football Manager Live (
http://www.footballmanagerlive.com/) :).

För dem som inte vet vad Football Manager Live är för spel så kan man enkelt säga att det är som Football Manager serien fast online.

För dem som inte vet vad Football Manager serien är så är det ett spel som simulerar Fotbollsvärlden och låter en eller flera spelar ta kontroll över sitt favorrit lag och leda laget mot framgångar.

Varför ska ni då börja spela det tillsammans med mig? För att det är jävligt roligt (lirade betan litegrann) och jag är en person man kan lita på :). Ska börja spela det på måndag hade jag tänkt så ni har tills dess att bestämma er. Skriv en kommentar eller kontakta mig på nåt annat sätt så vi kan börja spela i samma GameWorld.
**********
Tyvärr så blev det ingen ÖSK träningen denna vecka då jag har haft mer att göra än jag hade planerat då de tider jag haft ledigt så har träningen på förhand verkat ganska ointeressant :(. Siktar på en träning nästa vecka istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar