söndag 18 januari 2009

Kunde inte låta bli

Kunde inte låta bli att skriva ett inlägg i bloggen idag också :). Sitter nu hemma i Örebro igen efter en härlig helg i Stockholm. Igår käkade vi trerätters på hotellets restaurang jävligt gott och inga dåliga priser om man säger så 700sek hade det gått på om inte hotellet hade bjudit på det.
**********
Tänkte ge min syn på Alvbåges och Anttonens chanser till spel nu när dem är iväg. Jag har börjat med att kolla igenom truppen och Alvbåges konkurent är ju Johan Dahlin då dem är dem enda två måvakterna i truppen. Antonnen's konkurrenter är svårare att sia om då Markus Jonsson och Adam Johansson borde vara dem som han slåss med, men sen vet man ju inte med LarsRoland dem kanske vill testa nån av mittbackarna där eller mittfältarna. Tror även att det är dessa tre som slåss om vänsterkanten också då jag inte ser någon självklar på den positionen.

Alvbåge får nog en hel match alltså 90 minuter totalt då jag tror att Alvbåge och Dahlin kommer att stå varsin match från start.

Antonnen tror jag får tuffare att få mycket speltid tror han kommer att få runt 70 minuter då han ju är ny in i landslaget.

Totalt tror jag alltså att det blir 160 (övertid ej inräknad) svartvita minuter i Amerika, tror ni på fler eller färre? Ska hur som helst bli spännande att se hur nära jag kommer :).
***********
Som ni kanske sett så har det kommit upp en ny 'widget' till höger om alla inlägg. Där kommer jag skriva hur mycket pengar jag lägger på ÖSK under 1 år. Hitills så har det bara blivit en ÖSK-påse men den kommer nog öka ganska snart då medlemskap och säsongskort ska inhandlas :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar