lördag 31 januari 2009

ÖSK-Kongsvinger

Var nere på matchen idag och fick se ett ÖSK som har en del att jobba på men då man inte tränat så mycket på de taktiska bitarna utan inriktat sig på mest individuellträning under försäsongen hittills så är ju det inte så konstigt.

Filmade lite då jag kände att jag ville testa hur det skulle bli i widescreen och här är resultatet, lyckades fånga Näfves 3-3 mål.


Det är 4x zoom på detta klipp så e ganska nöjd med kvalitéen.
**********
Jag hade jävligt kul igår då jag fick imgåd med mina äldsta vänner och mina nya vänner samtidigt, det är inte ofta det sker direkt :).

Sparkade dock sönder stortån mot en trottoarkant :(, bara hopaps det inte är något allvarligt, hoppas det går över under helgen. Nu gör det iallafall jävligt ont om jag stödjer mig mot den.

2 kommentarer:

  1. Ja, tack för en trevlig kväll! Riktigt kul att vi blev så många!

    Och vilken filmsnutt, bra kvalité och säker på hand!

    /Jonathan

    SvaraRadera