onsdag 21 januari 2009

VG, Förkylning och ny läktare

Efter att för första gången ha en dag utan inlägg kommer här ett inlägg som handlar om plugg, fotboll och Behrn Arena. 

Om vi börjar med plugget då, 10.15 började andra föreläsningen om Habermas Offentlighets teori (vet ni inte vad det är så spelar det ingen roll). Anledningen till att dem nu börjat med akademisk kvart ska ha sin upprinnelse i att 2 lärare nästan började slåss förra vår terminen då en inte ville lämna salen när han skulle och den andra ville komma in. Därför har man nu 15 minuters mellanrum mellan olika föreläsningar. Hur som helst så var det rasten jag tänkte skriva om. Jag vandrade med raska steg från GIH (där föreläsningen var) till Forum huset för att ta reda på hur min omtenta gått och när jag kommer dit så hittar jag den inte först. Frågade då kursadministratören Lisa om dem hade blivit rättade och det hade dem men hon hade dock slarvat bort tentorna :(. Hur som helst så fick jag VG! Hon letade sedan rätt på dem så jag kunde hämta den efter att föreläsningen var avslutad.
**********
Då tar vi fotbollen nu då där jag tänkte inrikta mig på Anttonen och Alvbåge. Anttonen verkar tyvärr blivit förkyld (han är lite lätt otursförföljd våran Anttonen) och har inte kunnat vara med fullt ut på träningarna enligt fotbollskanalen. Alvbåge finns det i sin tur inte speciellt mycket att säga om då det inte skrivits nåt som jag sett om honom.

Här är första avsnittet av Fotbollskanalen On Tour:

Kommer ni ihåg det här föresten?
**********
Bara ett ämne kvar sen kan ni klicka er här ifrån :).

Nya bilder på hur nya läktaren på Behrn Arena ska se ut har nu släppts och här är en av dem resten kan ses på Örebro SK's hemsida.



Måste säga att den ser riktigt läcker ut sen ser ju alltid sånna här bilder väldigt läckra ut på bild, so far so good så att säga :). Hoppas det blir en stor tvskärm och det återstår ju att se vart resultattavlan ska vara, snyggast vore ju att ha tvn och resultattavlan ihopbyggda. Hoppas det blir en stor bildskärm dessutom :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar