söndag 11 januari 2009

Hej läsare (som att någon läser detta)

Jag hade tänkt att börja blogga här på blogger.com, har funderat på det ett tag men inte kommit igång, men nu ska ni se att jag ger det ett försök eller två :). Det jag hade tänkt blogga om är mitt liv, fotboll, Svartvitt (ÖSK för dem som inte har koll) och så slinker det nog in en del annat in här också.

Vem är då jag kanske ni undrar fast det vet kanske dem flesta som letat sig hit eller? Hur som helst är jag en 21 årig student som pluggar just nu Medie och Kommunikationsvetenskap A på Örebro Universitet. Jag har tidigare läst en massa poäng inom Informatik, räknar i dagsläget med att jag har 1 år kvar att plugga men egentligen så skulle jag varit klar i sommras om jag följt min ursprungliga plan :(.

Nu har ni fått reda på tillräckligt med information om mig till att börja med så nu sätter jag igång att blogga . . . får se om ni hänger med i svängarna ;).

******

Första inlägget kommer handla om ÖSK då jag var nere på träningen förrgår för att spana in klubbens nyförvärv Alejandro Bedoya, Tommy Wirtanen och Hassan Sesay. Jag hade med min mobil som är en konvergerad* videokamera ihopp om att få till lite videoklipp på tidigare nämnda spelare, filmandet gick bra men redigeringen funkade inte alls som jag vill då filen blev nästan 1 gigabyte stor, därför lade jag bara upp originalfilmerna.

Tommy Wirtanen:




Hassan Sesay:




Alejandro Bedoya:




*: Mina kurskamrater vet iallafall vad det innefattar ;)

*****

I nästa inlägg så kommer jag ge mina synpunkter på den nuvarande truppen och kanske lite synpunkter på dem andra lagen i Allsvenskan. Ni kan ju skriva en kommentar om det är något speciellt ni vill läsa om i bloggen eller om ni vill att jag ska filma något speciellt nästa träning då jag tänkte bege mig ner till iallafall en träning nästa vecka.

1 kommentar: