fredag 30 januari 2009

Medlem!

Igår fyllde Sofia år och firade henne på kvällen och idag när jag åkte hem så blev det en liten shoppingrunda först till en bankomat för att kolla hur mycket pengar som fanns att tillgå för att sedan åka till ÖSK's kansli, Apoteket, ICA och hem. Ikväll blir det avfirning av min gammlevän Jonathan som drar med flickvännen till Australien på tisdag. Blir middag klockan 18 och sedan för fest och antagligen krogen efter det.

Ligger alltid något roligt på bänken när man komemr hem nu för tiden :). (Klicka för att se alla bilderna)
Delicato

**********
Var som sagt nere vid BA idag för att förnya mitt medlemskap i ÖSK, var tvungen att göra det idag så jag kan få ut så mycket som möjligt av medlemskapet då man får gratis inträdde till träningsmatchen. Den första är ju som alla förhoppningsvis vet imorgon lördag. Gör inte en Erki nu och strunta i matchen ut Fotboll är bäst, På plats, På riktigt, På Behrn Arena. Matchen börjar kl. 13.00.

Samtifigt som jag löste ut medlemskapet så passade jag på att knäppa lite bilder på hur bygget går :).
ÖSK Läktare 2

**********
Orkade aldrig skriva något inlägg igår om matchen då jag var för trött under dagen och hade mycket att göra. Men Sverige vann rättvist och båda ÖSKarna gjorde sitt jobb på ett bra sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar