onsdag 28 januari 2009

Delicato + Melidifestivalen

Idag när jag kom hem så såg jag att det stod en liten Delicato påse på bänken och gissa vad som låg i?
Nej du gissade fel det var detta som låg i:


**********
Immorgonbitti (Erki) eller ikväll (jag) så är det alltså avspark i matchen Mexiko-Sverige och förhoppningsvis så befinner sig två stycken ÖSKare på planen, Alvbåge tror iallafall det. Tror detta blir väldigt tufft och Mexiko kommer med ett bra lag, så seger är nog inte att räkna med eftersom detta inte ses som någon vanlig träningsmatch för Mexikanarna, då detta är en uppladdning inför deras kvalmatch emot USA.

Tror på 0-3 förlust alltså men tror att Mexikanarna har 20 skott på mål och Alvbåge storspelar, Mexikanarna kommer dessutom att försöka att först anfalla på Anttonens kant till en början, men då dem inte kommer att komma nånstans överhubudtaget så kommer dem flytta över sina anfall till den andra halvan istället :).

*********
Z frågade idag om jag hade något tips på bra musik till en fest på fredag då vi ska fira av en kompis som drar till fångarnas land (Australien), då kom jag oväntat att tänka på följande låt som spelades på ett bröllop som jag bevitnade i höstas.
Här kan ni lyssna på ungefär den version vi fick höra alla gapskratta genom hela låten, även prästen ;)!

Här är originalet:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar